01-15-2026, 10:27 AM
God dag! Har testetMega Joker appen i omtrent en måned og vil dele mine tanker.
Til info - dette er den klassiske norske spilleautomaten fra bingohaller på 80-tallet, som endelig er ute som app.
Hovedfordelene:
Lisensiert i Norge - Fjordslot AS har lisens fra Lotteritilsynet. Du er beskyttet og regulert.
Lynraske uttak - Uttaket mitt med Vipps og pengene var der på kvarter! Ingen gebyrer.
Gratis demomodus - Alle kan teste med ubegrenset demo før du risikerer ekte penger. Bra for å teste systemet.
Den legendariske Supermeter - Dette er hvor RTP kan nå 99%! Om du samlet saldo, kan du bytte til Supermeter med høyere innsats men mye bedre gevinstpotensial.
Progressiv jackpot - Den progressive potten begynner vanligvis på 150k+ og klarer å passere300 000 kr på helger.
Betalingsmuligheter:
- Vipps - raskest, fra 100 kr
- Trustly - direkte 17 norske banker
- Mastercard med 3-D Secure
- Daglig grense: 50 000 kr
-Null gebyrer på både inn og ut
Sikkerhet og ansvarlig spill:
Dette imponerte meg mest - man må kan gjøre første innsats, krever appen at du låse innbegrensninger for tap og hvor lenge du spiller. Ved grenseverdi, blokkeres appen av seg selv.
Det er mulig å:
- Aktivere pause (24t, 7d, 30d)
- Sjekke all statistikk i dashbordet
- Ringe Hjelpelinjen med ett klikk
Hvordan starte:
1. Hent appen fra Google Play
2. BekreftBankID (bare 60 sekunder)
3. Start med test gratis eller Vipps-innskudd
4. Sett dine grenser
5. Start!
Teknisk:
- Vekt: ~50 MB
- Kompatibel med: iOS 13+ og Android 10+
- Animasjon: 60 fps konstant
- Vibrasjon: Telefonen vibrerer ved spinn
Min opplevelse:
Har brukt appen i nesten en måned nå. Prøvde først i gratis modus for å lære, så gjorde innskudd på 500 kr med Vipps.
Traff 1200 kr i Supermeter-modus og cashout umiddelbart - beløpet var i banken på 14 minutter. Veldig bra!
Grafikken er autentisk, lyden er akkurat som før, og det er profesjonell.
Husk: Sett alltid grenser! Jeg har begrenset maks tap 500 kr og tidsgrense 30 minutter. Appen notifiserer når jeg er nær grensen.
Verdt det?
Absolutt, spesielt du kjenner den klassiske Mega Joker. Dette er trygt, uttakene er lynraske, og demomodus lar deg teste før du satser ekte.
Download: Google Play - søk "Mega Joker"
Spørsmål? Spør! Hjelper med info.
Spill ansvarlig!
Til info - dette er den klassiske norske spilleautomaten fra bingohaller på 80-tallet, som endelig er ute som app.
Hovedfordelene:
Lisensiert i Norge - Fjordslot AS har lisens fra Lotteritilsynet. Du er beskyttet og regulert.
Lynraske uttak - Uttaket mitt med Vipps og pengene var der på kvarter! Ingen gebyrer.
Gratis demomodus - Alle kan teste med ubegrenset demo før du risikerer ekte penger. Bra for å teste systemet.
Den legendariske Supermeter - Dette er hvor RTP kan nå 99%! Om du samlet saldo, kan du bytte til Supermeter med høyere innsats men mye bedre gevinstpotensial.
Progressiv jackpot - Den progressive potten begynner vanligvis på 150k+ og klarer å passere300 000 kr på helger.
Betalingsmuligheter:
- Vipps - raskest, fra 100 kr
- Trustly - direkte 17 norske banker
- Mastercard med 3-D Secure
- Daglig grense: 50 000 kr
-Null gebyrer på både inn og ut
Sikkerhet og ansvarlig spill:
Dette imponerte meg mest - man må kan gjøre første innsats, krever appen at du låse innbegrensninger for tap og hvor lenge du spiller. Ved grenseverdi, blokkeres appen av seg selv.
Det er mulig å:
- Aktivere pause (24t, 7d, 30d)
- Sjekke all statistikk i dashbordet
- Ringe Hjelpelinjen med ett klikk
Hvordan starte:
1. Hent appen fra Google Play
2. BekreftBankID (bare 60 sekunder)
3. Start med test gratis eller Vipps-innskudd
4. Sett dine grenser
5. Start!
Teknisk:
- Vekt: ~50 MB
- Kompatibel med: iOS 13+ og Android 10+
- Animasjon: 60 fps konstant
- Vibrasjon: Telefonen vibrerer ved spinn
Min opplevelse:
Har brukt appen i nesten en måned nå. Prøvde først i gratis modus for å lære, så gjorde innskudd på 500 kr med Vipps.
Traff 1200 kr i Supermeter-modus og cashout umiddelbart - beløpet var i banken på 14 minutter. Veldig bra!
Grafikken er autentisk, lyden er akkurat som før, og det er profesjonell.
Husk: Sett alltid grenser! Jeg har begrenset maks tap 500 kr og tidsgrense 30 minutter. Appen notifiserer når jeg er nær grensen.
Verdt det?
Absolutt, spesielt du kjenner den klassiske Mega Joker. Dette er trygt, uttakene er lynraske, og demomodus lar deg teste før du satser ekte.
Download: Google Play - søk "Mega Joker"
Spørsmål? Spør! Hjelper med info.
Spill ansvarlig!